Wij streven ernaar om het bestel- en leverproces zo makkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Mocht u onverhoopt toch tegen vragen of andere problemen aanlopen, dan kunt u gerust contact opnemen met onze klantenservice.

Bestelproces

Wanneer u bij Uitvaartkisten Company wil bestellen, dan dient u eerst op de product pagina het gewenste product aan de winkelwagen toe te voegen. Dit doet u door op de knop met 'toevoegen aan winkelwagen' te klikken.

Hier is het belangrijk om te controleren of u de juiste varianten geselecteerd hebt. Als dit allemaal in orde is, dan drukt u op de knop 'veilig afrekenen'. 

Op de informatiepagina dient u de juiste adresgegevens in te vullen. Let goed op, dat alle gegevens correct worden ingevuld. Daarna kunt u op de knop 'Verder naar verzendwijze' drukken.

De 'Verzending' pagina biedt de mogelijkheid om nogmaals de opgegeven adresgegevens te controleren. U kunt nu verder door op de knop 'Verder naar Betalingswijze' te drukken.

Bij de betaalmogelijkheden heeft u de keuze uit diverse betaalmogelijkheden. Op Uitvaartkistencompany.nl zijn alle betaalmogelijkheden voorzien van SSL versleuteling, dit betekent dat u bij ons altijd verzekerd bent van een veilige betaalomgeving.

Betaalmethoden

* IDEAL

* Creditcard Mastercard en Visa

* Mollie

* Klarna

* Bankcontact

* Belfius Direct Net

* KBC/CBC

Nadat u de juiste betaalmethode heeft gekozen, dient u op de 'Bestelling Voltooien' knop te drukken waarna u wordt doorgeleid naar de beveiligde betaalomgeving van de door u gekozen betaalmethode. Volg de instructies op de desbetreffende pagina op om uw bestelling af te maken. Mocht u onverhoopt hinder ervaren bij het plaatsen van uw bestelling, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Heeft u een of meerdere producten op onze website gevonden? Dan wilt u natuurlijk dat wij deze zo snel mogelijk aan u leveren. We hanteren een levertijd van een paar uur tot maximaal 4-5 dagen, afhankelijk of het product custom made is.

Om er zeker van te zijn dat uw gewenste product op voorraad is, kunt u altijd even contact opnemen met onze klantenservice per mail of Whatsapp. Ons service team staat klaar om u te woord te staan en helpt u graag bij het maken van de juiste keuze.

Levering en verzendkosten

Op doordeweekse dagen bieden wij levering tussen 09.00 en 17.00 uur. Buiten deze uren wordt een toeslag in rekening gebracht.

Verzendtarieven per productcategorie tussen 09.00 - 17.00 uur:

·          95,00 Uitvaartkisten, uitvaartmanden en opbaarplanken

·         € 25,00 Amelius - kinderuitvaartproducten

·         € 15,00 Zijden rouwboeket - zijden rouwboeketten

·         € 10,00 LoopBiotech - urnen en wades

·         € 50,00 Bogra - kinderuitvaartproducten

Ophalen is mogelijk in overleg en gratis.

Voor leveringen op de Waddeneilanden en in Zeeuws-Vlaanderen vragen wij, om vooraf via whatsapp, contact op te nemen. Voor leveringen naar België en Duitsland kunnen de verzendprijzen opgevraagd worden.

Let op!

Onze standaardlevering omvat enkel de begane grond of levering via een normale personenlift op etages. We kunnen niet leveren op locaties waar geen redelijke toegang is voor auto's of waar trappen/verdiepingen aanwezig zijn. Bij de levering heeft de chauffeur lichte assistentie nodig.

Afhalen van grafkisten bij ons depot

Bestellingen kunnen ook worden afgehaald in overleg, dit is gratis. Wij zullen dan contact met u opnemen om een afspraak te maken.